Gratis verzending

Nederland vanaf €50, België/Duitsland €100

Snel geleverd

We verzenden je bestelling binnen 1-2 werkdagen

Uniek assortiment

Kies uit 7.500+ artikelen!

Eigen voorraad

Levering uit eigen magazijn

Persoonlijke service

Ons team helpt je snel bij al je vragen

Verzending en bezorging

Verzending

We versturen je bestelling zo spoedig mogelijk, meestal binnen 1-2 werkdagen mits alle bestelde artikelen op voorraad zijn. Indien een artikel niet op voorraad is of niet direct in de bestelde hoeveelheid geleverd kan worden dan zorgen we er voor dat je bestelling binnen maximaal 5 werkdagen verzonden wordt. Als er een langere vertraging ontstaat dan laten we je dit per e-mail weten.

Voor het verzenden van bestellingen maken wij gebruik van PostNL. Bij het afronden van je bestelling kun je kiezen uit de beschikbare verzendmethodes. Je ziet dan ook gelijk de verzendkosten en verwachte bezorgtijd.

Aanpassen of wijzigen van je bestelling

Zodra je je bestelling op onze website hebt geplaatst wordt je bestelling gelijk naar ons magazijn gestuurd om ingepakt te worden. Indien de bestelling is betaald en alle artikelen op voorraad zijn zorgt ons magazijnsysteem ervoor dat je bestelling verwerkt wordt. Op dat moment kan je bestelling helaas niet meer aangepast, gewijzigd of geannuleerd worden. Je kunt je bestelling na ontvangst wel retourneren.

PostNL Brievenbuspost

Brievenbuspost is een goedkope manier om je bestelling te laten verzenden. PostNL bezorgt brievenbuspost van dinsdag t/m zaterdag, in Nederland meestal binnen 24 uur. Je hoeft voor de bezorging niet thuis te blijven, want het pakketje past door de brievenbus. Brievenbuspost is niet traceerbaar, alleen PostNL Brievenbuspakjes hebben een track en trace code. In Nederland wordt 96% van alle brievenbuspost op tijd bezorgd. Vertragingen kunnen in sommige gevallen voorkomen. Heb je meer haast met je bestelling of wil je meer zekerheid, kies dan voor PostNL Pakketpost.

PostNL Pakketpost

Met PostNL Pakketpost heb je je bestelling snel in huis. PostNL bezorgt pakketpost van maandag t/m zaterdag in Nederland en België. Wanneer je bij aflevering niet thuis bent, zal PostNL je bestelling bij de buren proberen af te afleveren. Lukt dit niet, dan zal PostNL nog 2 pogingen doen om je bestelling af te leveren. Na de 2e mislukte poging laat de bezorger een bericht achter, hiermee kun je je bestelling binnen 14 dagen op het dichtstbijzijnde afhaalpunt ophalen.

Je kunt bij bezorging in Nederland ook kiezen voor extra PostNL diensten, zoals niet afleveren bij de buren of verzekerde verzending. Deze mogelijkheden worden bij het afrekenen getoond indien ze voor je bestelling beschikbaar zijn.  

Verzendkosten en bezorging

 

Land Brievenbuspost PostNL Pakketpost Gratis verzending
Nederland € 2,79 (1-2 werkdagen) vanaf € 4,95 (1 werkdag) GRATIS vanaf € 50
België vanaf € 3,95 (3-8 werkdagen) € 7,49 (1-2 werkdagen) GRATIS vanaf € 100
Duitsland - € 7,75 (1-2 werkdagen) GRATIS vanaf € 100
       
Canada - vanaf € 31,95 (5-6 werkdagen)  
Denemarken - € 12,95 (2-3 werkdagen)  
Finland - € 18,95 (2-4 werkdagen)  
Frankrijk - € 13,49 (2-3 werkdagen)  
Hongarije - € 13,49 (2-3 werkdagen)  
Ierland - € 16,95 (3-4 werkdagen)  
Italië - € 14,95 (3-5 werkdagen)  
Luxemburg - € 10,95 (1-2 werkdagen)  
Oostenrijk - € 12,95 (2-3 werkdagen)  
Polen - € 10,95 (2-3 werkdagen)  
Portugal - € 17,49 (3-5 werkdagen)  
Spanje - € 15,95 (3-5 werkdagen)  
Tsjechë - € 10,49 (2-3 werkdagen)  
Verenigd Koninkrijk - € 11,49 (2-3 werkdagen)  
Verenigde Staten - vanaf € 31,95 (3-6 werkdagen)  
Zweden - € 14,95 (3-5 werkdagen)  

Staat je land er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Het is belangrijk dat je het juiste afleveradres opgeeft bij je bestelling. Indien het adres niet juist is kunnen wij niet garanderen dat je bestelling geleverd wordt. De kosten voor het opnieuw verzenden zijn voor eigen rekening.

Leveringen buitenland en BTW

Leveringen binnen Nederland en de landen van de EU worden standaard belast met het Nederlandse BTW tarief van 21%. Voor buitenlandse zakelijke klanten binnen de EU met een geldig BTW nummer is het mogelijk zonder BTW te bestellen (intracommunautaire levering). Hiervoor moet een BTW-vrij account aangemaakt worden; dit dient te geschieden voordat je je bestelling plaatst. Let op: reeds geplaatste bestellingen kunnen niet worden aangepast. De BTW dien je in dit geval in eigen land terug te vragen.

Via de volgende link kun je een account aanmaken: Registreren. Hierna kun je ons een e-mail sturen, waarin je aangeeft dat je in aanmerking wilt komt voor een BTW-vrij account. Vermeld in deze e-mail ook je BTW nummer.

Na verificatie van je gegevens via de VIES database van de Europese Commissie sturen we je per e-mail een bevestiging dat je account is aangepast voor intracommunautaire leveringen. De betaling van intracommunautaire leveringen is altijd vooraf per bank middels een pro-forma factuur. Deze ontvang je per e-mail na je bestelling.