ZOMER 2020: De Klantenservice is van 4 t/m 26 juli gesloten. Ons magazijn blijft in deze periode geopend. Je bestelling wordt dus gewoon verwerkt en tijdig bezorgd.

Klachten Procedure

Omdat wij het belangrijk vinden dat onze klanten tevreden zijn, vinden wij het belangrijk van je te horen als je een klacht hebt over het door jou aangekochte product. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die je op grond van de productomschrijving mocht verwachten. Het is in jouw belang om je klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als je een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij je binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord van ons kunt verwachten.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.